Thursday, January 6, 2011

Bermulanya disini... 06012011

assalammualaikum w.b.t

dimulakan dengan bismillah... secara rasminya blog ini dibuka dan dilancarkan pada 06 Januari 2011 dengan diberi nama Tenung or Exhbition... kenapa beri nama sebegini rupa? jangan pening2 nama ni diberi sebab atas rasa ati yang murni lagi kudus... komperm akan tengok blog ni dan tenung gambar kan kan kan... Exhbition tu pon sama gak sebab blog ni hanya akan meletak kan gambar-gambar sahaja... teks akan dikurangkan kalau ada pon hanya caption aje...







blog ini dibuat untuk menyimpan or mengabadikan gambar-gambar yang telah diambil oleh saya sendiri sama ada saya bersaorangan atau pun bersama kawan-kawan..gambar tidak disusun ikut tarikh atau pon tahun kerana terlalu banyak koleksi gambar yang dah lama terperuk dalam external saya ni...

cantik ke tak ini lah hasil saya sendiri.. saya cuba untuk buat yang terbaek dan lebih baik... saya belajar dari bawah..banyak yang saya perlu belajar lagi dari kawan-kawan saya...

kepada semua... korang leh add facebook saya dengan search " shukri hamid " memang ramai nama yang serupa... tp cari yang paling suci mukanya dan cute serta hensome.... tu lah saya orangnya.. kikikiki..

No comments:

Post a Comment